Tartalom és marketing

SMS-kampány: személyre szóló tömeges üzenet

Az SMS kampány hatékony marketingeszköz

Mindenki ugyanazt a szöveget kapja, mégis úgy érzed: ezt speckó neked írták!

tömeges sms-küldés - sms-kampány

Áruházláncok, üzlethálózatok kedvenc kampányeszköze a tömeges sms-küldés. Valóban hatásos, ha megfelelő a tartalma. Jó sms-szöveget fogalmazni: ez is egy szakma…

A marketingszempontok szerint megfogalmazott szövegüzenetnek mindig van személyes vonatkozása, a megszólított ügyfél kifejezetten úgy érzi, személyesen őt keresték meg az üzenettel, rá gondoltak, rá számítanak, neki ajánlanak kedvezményes akciót, nyereményjátékot, kupont, bónuszt, törzsvásárlói kártyát – így a tömegesen kézbesített sms-ek mozgósító, vásárlást ösztönző hatása jelentős. 

Ha már kaptál kedvenc plázádtól, éttermedtől, mozihálózatodtól, edzőtermedtől olyan szövegüzenetet  okostelefonodra, melyben új akciójukra, termékükre, szolgáltatásukra hívták fel a figyelmedet, talán nem is gondoltál arra, hogy nem te vagy az egyetlen, aki ugyanabban a percben szintén megkapta ugyanezt az SMS-t. Mégis, ha a te neved áll az üzi elején, úgy érzed: személyesen téged szólítottak meg, pedig a valóság az, hozzád hasonlóan több tízezren kitöltötték a törzsvásárlói kártya igénylésekor az űrlapot, melyen neved és mobiltelefon-számod szerepeltinnen vették az adataidat. Jobb, ha tudod: a nagyvállalat marketingigazgatója előtt nem jelent meg a te bájos arcod, amikor megnyomta az üzenet elküldése gombot légkondicionált irodájában. Joggal érezhetnéd, hogy manipulálnának. De nem. Mert a kapott infót hasznosnak tartod, az üzenetet gesztusként értékeled és máris a vásárlást tervezgeted. Téged már megnyertek az ügynek. Lehet hogy te leszel az idén az év vásárlója vagy az sms-kampány reklámarca?  

Tudd: a szöveges üzenetváltás népszerűbb a telefonálásnál. Egy-egy közepesen nagy cég az EU-ban havi szinten kb. 40 millió marketing célú SMS-t továbbít ügyfeleinek. A módszer alkalmassága abban rejlik, hogy ezen a révén megvalósul a személyre szabott kapcsolatteremtés a törzsvásárló ügyfelekkel és a mobilmarketing kampány a legjobb ár / érték arány mellett bonyolítható le, mi több: a küldő fél azonnali visszajelzést kap a kézbesítési arányról és arról is, követi-e az sms elolvasását a vásárló részéről valamilyen interakció.

Mindezt tudnod kell, ha te vagy a címzett. De ha esetleg te lennél az a bizonyos vállalati marketingigazgató ott a légkondis irodában a toronyház harmincadik emeletén, akkor meg inkább azzal kell foglalkoznod, hogy az SMS-kampány technikai lebonyolításával olyan céget bízzál meg, amely megfelelő hátteret és kapacitást tud biztosítani céljaid eléréséhez. A mobilmarketing szolgáltatást nyújtó cégek szakemberei 0-24 órában felügyelik az SMS küldő rendszer működését. Az Arvisura Marketing vállalkozás egyedi fejlesztésű rendszerében küldött  üzeneteket 97 %-ban megnyitják a címzettek, éppen ezért a szolgáltatást igénybe vevők biztosak lehetnek abban, a legkedvezőbb piaci áron vehetik igénybe a szolgáltatást, mi több, a cég optimalizált, ügyfélbarát honlápjáról indulva a tömeges sms-küldő kampány ingyen kipróbálható.

Tömeges SMS küldés: címlistából készített adatbázis alapján szöveges üzenetek csoportos kézbesítése törzsvásárlói ügyfélkör – mint célcsoport – számára: okostelefonra és más mobileszközökre online webfelületről személyes megszólítással. SMS-kampány – mobilmarketing. Üzenet küldő kampány: személyre szabott üzenetek eljuttatása több címzetthez egyidejűleg. Csoportos SMS kézbesítése törzsvásárlói célcsoport számára. Mobil marketing szolgáltatás.

Forrás: Tömeges SMS-küldés | online kereső marketing | laptopszerviz

tartalom-marketing-blog

Ez a blog a tartalommarketing eszközeivel segíti elő egyes támogatott weboldalak kulcsszavas Google-helyezéseinek javítását az organikus találatok közt. További információk, tanácsok a honlapoptimalizálásról: Első helyre, oldalra kerülés a Google-keresőben SEO-szakember tanácsaival | Tartalommarketing - honlap kereső zöld marketing

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!