Tartalom és marketing

Google kereső marketing

google-kereso-marketing

A Google-keresések háza táján – mit mond a szakértő?

A cím szavaival akár el is játszhatnánk: benne foglaltatik a Google kereső mint univerzális webtartalom-kereső szoftver, de benne van a keresőmarketing is, mint az a speciális szakmai ágazat, amely a keresőtalálati pozíciók kihasználásával szerez piaci előnyt az online kereskedelemben webegységeikkel részt vevők számára, pontosabban azok számára, akik igénybe veszik ezt a  szolgáltatást. A keresőmarketing tehát a Google-keresőben elérhető megjelenésre alapoz és számos eljárást ismer a top helyezések megszerzésére. Ezek közt az első a klasszikus keresőoptimalizálás – a SEO -, amely az organikus (nem fizetett) találati helyezések megszerzésére irányul, az ide nem tartozó tevékenységekben a pozíciók megszerzése pénzfizetéssel történik (pl. találai oldal tetején újabban zölddel kiemelt hirdetési linkek.

keresomarketing szakember

Az eredeti tartalom kulcsfontosságú

A keresési marketing folyamatában és a SEO területén is az utóbbi időben az eredeti tartalom játssza a  legfontosabb szerepet. Szakértői vélemény szerint terméket, szolgáltatást értékesíteni, megrendeléseket begyűjteni csak olyan weblapok közvetítésével lehet, amelyek a kulcsszavas találati rangsor élére kerültek, ezt elérni viszont csak releváns tartalom közreadásával lehetséges. A Google ezzel voltaképp rákényszerítette a honlapok tulajdonosait, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű információt, leírást, adatot, képet, grafikont, táblázatot, hivatkozást – azaz tartalmat – helyezzenek el oldalukon. Mindenki jól jár: az igényesen elkészített website a topra kerül és üzleti forgalma megnő, a portékát neten kereső vásárló megfelelő infókhoz jut a termékről – a Google hitelessége pedig növekszik, mert a legjobb helyre vezeti a böngészőket. Minkét terület (SEO és Gugli) szakemberei tisztában vannak ezzel a kölcsönös egymásra utaltsággal, még ha olykor túl is akarnak járni egymás eszén.

A témát illetően kikértük egy SEO-szakértő véleményét, megkérdeztük Dr. Kállay O. Bélát, aki az internetes keresési preferenciák kutatásával foglalkozik, hogy tudná jellemezni a keresőmarketing folyamatát. A következőket mondotta:

Keresni jó. Találni jobb. De sokat keresni a legjobb – és ezt tudja minden marketinges szakember!

Ehhez tartsuk hát magunkat!

A SEO-szakértő szerint

a Google rákényszerítette a hontulajdonosokat és a keresőoptimalizálással foglalkozókat, hogy munkájuk nyomán megfelelő mennyiségű és minőségű eredeti tartalom kerüljön weboldalukra. Releváns tartalom, eredeti webtartalom, seo marketing, internetes szolgáltatás, linképítő szakember, optimalizáló szakértő,  honlap. Keresőmarketing projektek és témáik, kulcsszavaik 2016-ban: Tömeges SMS-küldés, mobilmarketing – Teraszbeépítés, télikert gyártás, pergola – Szamizdat könyv  

tartalom-marketing-blog

Ez a blog a tartalommarketing eszközeivel segíti elő egyes támogatott weboldalak kulcsszavas Google-helyezéseinek javítását az organikus találatok közt. További információk, tanácsok a honlapoptimalizálásról: Első helyre, oldalra kerülés a Google-keresőben SEO-szakember tanácsaival | Tartalommarketing - honlap kereső zöld marketing
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!